Fundacja Amicus, na podstawie umowy zawartej z władzami Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, jest wyłącznym podmiotem zarządzającym wszelkimi formami reklamy na terenie UMK. W związku z tym sprawy związane z prowadzeniem kampanii reklamowych lub umieszczaniem treści reklamowych na terenie UMK będą każdorazowo wymagały uzgodnienia z nami. W stosunku do reklamodawców, którzy nie dostosują się do obowiązującej procedury, będą wyciągane sankcje finansowe.

Posiadamy bardzo duże możliwości w zakresie reklamy, począwszy od ekspozycji plakatów reklamowych (na tablicach, gablotach i słupach), roll-upów, potykaczy, poprzez kolportaż ulotek lub innych materiałów reklamowych.

Jak zacząć się reklamować na UMK?

Na początek proponujemy zapoznać się z cennikiem, w którym zostały przedstawione lokalizacje i ceny poszczególnych form reklamy. Następnie drogą mailową (fundacja@umk.pl) przesłać do nas informację dot. planowanej akcji reklamowej, pamiętając, że jeśli dotyczy ona:

  • stoiska reklamowego – należy zgłosić się na minimum 14 dni roboczych przed planowaną akcją, podając lokalizację, termin i godziny, w których stoisko ma być wystawione, dobrze jest również przesłać jego wizualizację,
  • plakatów – należy podać ich format, liczbę, lokalizację i czas ekspozycji.

W odpowiedzi zwrotnej przesyłamy informację o możliwości rozpoczęcia akcji reklamowej wraz z wyceną, a następnie wzór umowy. Po zaakceptowaniu warunków współpracy przez obie strony, wystawiamy fakturę, którą należy uregulować przed rozpoczęciem akcji reklamowej.

Kontakt:

tel. (56) 611 22 08, kom. 607 513 241
e-mail: fundacja@umk.pl

Cennik reklamy:

Ekspozycja plakatów w budynkach

Plakaty zostają umieszczone w szklanych zamykanych gablotach wiszących w przestrzeniach ogólnodostępnych budynku.
Cenny zostały podane w netto za 1 tydzień ekspozycji plakatu w gablocie.

W przypadku reklamy ofert pracy, praktyk lub kursów dla studentów, oferujemy promocyjną ekspozycję plakatów: Więcej informacji.

PROMOCJA: Przy ekspozycji dłuższej niż 2 tygodnie, rabat 15%. Maksymalny czas ekspozycji – 6 miesięcy.

 

Budynek Plakat
A2/B2
(1 tydzień/gablota)
Plakat
A3/A4/B3/B4
(1 tydzień/gablota)
Ilość gablot w budynku
Biblioteka Główna 35 zł 30 zł 3 gabloty
Uniwersyteckie Centum Języków Obcych 30 zł 25 zł 1 gablota
Uniwersyteckie Centrum Sportowe – budynek przy ul. Gagarina 30 zł 25 zł 1 gablota
Ośrodek Aktywności Studenckiej Kotłownia 20 zł 15 zł 1 gablota
Domy Studenckie 25 zł 20 zł 1 gablota, w każdym domu studenckim
Wydział Chemii 20 zł 15 zł 2 gabloty
Wydział Teologiczny 20 zł 15 zł 1 gablota
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 35 zł 30 zł 3 gabloty
Wydział Prawa i Administaracji 35 zł 30 zł 2 gabloty
Wydział Matematyki i Informatyki 25 zł 20 zł 1 gablota
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej 25 zł 20 zł 1 gablota
Wydział Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie 25 zł 20 zł 1 gablota
Budynek wspólny:
-Wydział Nauk Biologicznych i Weterynaryjnych
-Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej
-Instytut Nauk Pedagogicznych
30 zł 25 zł 3 gabloty
Budynek Collegium Humanisticum
-Wydział Humanistyczny
-Wydział Filozofii i Nauk Społecznych
-Wydział Nauk Historycznych
30 zł 25 zł 2 gabloty
Budynek Collegium Minus
-Wydział Filozofii i Nauk Społecznych
25 zł 20 zł 1 gablota

Mapa z zaznaczonymi miejscami reklamowymi: MAPY GOOGLE

Ekspozycja plakatów na słupach reklamowych

Plakaty zostaja przymocowane do słupów przy pomocy specjalistycznego kleju odpornego na warunki atmosferyczne, jednak nie chroni ich to przed zniszczeniem, dlatego prosimy, aby dostarczone plakaty były wykonane na odpowiednim papierze plakatowym.

UWAGA! W okresie jesienno-zimowych przy niesprzyjających warunkach atmosferycznych, data rozwieszenia plakatów może ulec zmianie. Prosimy mieć to na uwadze planując akcję reklamową na słupach.

Ceny podane w netto.

Format plakatu Koszt ekspozycji
1 tydzień/plakat/słup
A1/B1 40 zł
A2/B2 35 zł
Połowa słupa 150 zł
Pozostałe formaty Uzgadniane indywidualnie

Rozmieszczenie słupów reklamowych: MAPY GOOGLE

Ekspozycja i kolporaż ulotek/materiałów reklamowych

W przypadku kolportażu ulotek/materiałów promocyjnych, prosimy o kontakt z 14 dniowym wyprzedzeniem, abyśmy uzyskali wszystkie niezbędne zgody.

Ceny podane netto.

  • kolprotaż ulotek na terenie kampusu UMK – 100 zł/dzień
  • kolportaż materiałów pormocyjnych innych niż ulotki – 150 zł/dzień
  • ekspozycja ulotek na terenie budynków UMK – 100 zł/tydzień/jeden budynek
Stoiska promocyjne

W przypadku oferty na stoiska promocyjne, prosimy o kontakt z 14 dniowym wyprzedzeniem.

 

Budynek/Miejsce Cena netto za godzinę
Biblioteka Główna 100 zł
Uniwersyteckie Centum Języków Obcych 100 zł
Uniwersyteckie Centrum Sportowe – budynek przy ul. Gagarina 50 zł
Domy Studenckie 50 zł (cena za 1 budynek)
Przestrzeń otwarta miasteczka akademickiego 200 zł
Wydział Chemii 50 zł
Wydział Teologiczny 50 zł
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 100 zł
Wydział Prawa i Administaracji 100 zł
Wydział Matematyki i Informatyki 80 zł
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej 80 zł
Wydział Nauk o Polityce i Bezpieczeństwie 80 zł
Budynek wspólny:
-Wydział Nauk Biologicznych i Weterynaryjnych
-Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej
-Instytut Nauk Pedagogicznych
120 zł
Budynek Collegium Humanisticum
-Wydział Humanistyczny
-Wydział Filozofii i Nauk Społecznych
-Wydział Nauk Historycznych
120 zł
Budynek Collegium Minus
-Wydział Filozofii i Nauk Społecznych
80 zł
Pozostałe formy reklamy

Reklama w postaci rollupu lub potykacza?
Reklama podczas konferencji naukowej, której jesteśmy współorganizatorem, a może reklama w niekonwencjonalny sposób?

Zapraszamy do kontaktu indywidualnego!

Promocyjna ekspozycja plakatów (ogłoszenia pracy/praktyki/kursy dla studentów)

Oferta dotyczy tylko ogłoszeń pracy, odbycia praktyk lub realizacji kursów dla studentów.

Maksymalny format plakatu: A4

Czas ekspozycji: 3 tygodnie

WARIANT I – 400 zł netto

  • Domy studenckie nr 1,2,3,5,6
  • Ośrodek Aktywności Studenckiej Kotłownia
  • Biblioteka Główna
  • Uniwersyteckie Centrum Języków Obcych
  • Uniwersyteckie Centrum Sportowe – budynek przy ul. Gagarina 35

WARIANT II– 400 zł netto

  • Domy studenckie nr 7,8,9,10,11,12
  • Biblioteka Główna
  • Uniwersyteckie Centrum Języków Obcych
  • Uniwersyteckie Centrum Sportowe – budynek przy ul. Gagarina 35

WARIANT III – 750 zł netto

  • Domy studenckie nr 1,2,3,5,6,7,8,9,10,11,12
  • Ośrodek Aktywności Studenckiej Kotłownia
  • Biblioteka Główna
  • Uniwersyteckie Centrum Języków Obcych
  • Uniwersyteckie Centrum Sportowe – budynek przy ul. Gagarina 35